Explore St Pattys, St Patrick's Day, and more!

Yuck!!!

Patricks day is like Valentines day for people who love Jameson and bad decisions. Diaz those Irish traits doe

Nursing: A profession where 'rolling fatties' means something entirely different. Happy Nurses Week! RN Nurse

Free and Funny Reminders Ecard: I may be crazy, but you're ugly and they don't make pretty pills.

Lol!! Got a little Captain in me!

Free, Somewhat Topical Ecard: My level of sarcasm is to a point where I don't even know if I'm kidding or not. Just kidding.

Psycho cookie maker

I'm a lady, but when I'm mad, I'm an evil, sadistic, demon spawned bitch from hell that'll make you wish you were never born. And when I'm happy I bake cookies & shit.

Funny Family Ecard: If you are going to scream like that, you better be on fire with a stick in your eye.

My daughter doesn't do that shit. And parents that allow their kids to.well I will light you on fire and put a stick in your eye!

This should be written as "alot."

Funny Somewhat Topical Ecard: I drink wine because I dont like to keep things bottled up.

Funny Workplace Ecard: remember when phones were stupid and people were smart? good times...

Free and Funny Workplace Ecard: remember when phones were stupid and people were smart?

Genny - This one's for you...you know what I'm talking about.

Funny Friendship Ecard: You're only as cool as the friends you hang out with . And I'm awesome You're welcome.

I'm So Glad You Have Goals In Life But...

I’m So Glad You Have Goals In Life But…

Free and Funny Encouragement Ecard: I like that you try to compete with me - at least you have a goal. Unrealistic and unattainable, but it's a goal.

That is the sign of a true friend - like my Martha !!!

Being that sarcasm is something I consider to be my first language; it's always fun to talk to a person as sarcastic as me. Honestly, I only know of a couple people that respond to me this way. Those people are awesome though!

Omg... I dealt with it from Sat until Tues.. No more!!! I have dogs that freak and kids trying to stay asleep all night long!!! Ughhh

Funny Seasonal Ecard: This summer, all I want is a day or four where we just sit outside and drink all day, is that too much to ask for? And its gonna happen very soon!

I have tried running, but I kept spilling my wine.  There goes THAT New Year's resolution!

Funny Confession Ecard: I have tried running, but I kept spilling my wine.try a sippy cup, Candi!

Such as work, laundry, school, working out, making dinner. Sorry that you're so insecure you need constant validation for every little thing that you do.

fun Congratulations on successfully performing a basic task of life which the rest of the world performs daily and without expectation of praise. LOL I think this one is my favorite one yet!

funny quotes feeling of obligation to drink when it is warm outside

funny quotes feeling of obligation to drink when it is warm outside YEP

Pinterest
Search